2006-12-19

Dags att resa igen

Snart är det dags att åka till Kina igen. Jag tillbringar dagen med att få klart det sista med jobbet. Tankarna skiftar mycket mellan mitt jobb och på resan framför mig.
  • Måste få i orning på den här tidsuppskattningen.
  • Undrar om vad jag har glömt att packa.
  • Hur ska det här implementeras för att framtida integrationer ska kunna använda den här lösningen.
  • Undrar om jag hittar på flygplatsen i Bejing. O.s.v.

Till slut är klockan kvart över ett och jag packar ihop mina saker och sticker hem. Mina föräldrar hade envisats om att skjutsa mig till flygplatsen så jag lät dem göra det. Det är inte illa att de åker från Gävle bara för att skjutsa mig och jag sa att jag gärna kan ta en taxi, men de envisades. Det visade sig vara mycket bra för mig då jag hade fått en lapp om att mina pokerböcker hade kommit och vi kunde ta en sväng förbi posten. Så jag tog med mig en bok på resan. Vi får se hur mycket jag hinner läsa i den och när jag kommer hem får vi se hur mycket jag har lärt mig om poker. :o)

No comments: